KBS Services

Vanuit de wetgeving adviseert men een doorgedreven onderhoud van brandwerende installaties. Naast de nazorg van uw project bieden we ook (preventief) onderhoud en vergaand advies aan. Als technische partner met expertise delen we onze ervaring op de lange termijn.

Onderhoud van installaties

Na de plaatsing van de installaties maken onze in-house ingenieurs een paspoort, dat als inventaris dient, van je gebouw op. Aan de hand van deze inventaris verlenen we het correcte onderhoud. Standaard voorzien we bij elk installatieproject een QR-code zodat we voor elk van de geïnstalleerde objecten de juiste informatie kunnen bijhouden. Volg alles digitaal op via het klantenportaal waar je de voor jou te installeren objecten terugvindt. Wij gaan steeds correct en preventief te werk. Zo houden we je gebouw brandveilig en dat binnen de vereiste brandweerstand.

Heeft KBS de installatie van je brandwering niet geplaatst? Geen probleem! In dat geval komen we graag langs om een paspoort op te maken. Deze nulmeeting representeert meteen ook een inventaris over de staat van de objecten. Op die manier maken we een plan van aanpak op maat op dat enerzijds kan bestaan uit herstellingen en vervangingen, en anderzijds uit een onderhoudsplan.

Onderhoud Aanvragen

KBS-Portaal

Via het KBS-portaal kan de klant alle acties en informatie steeds consulteren ter opvolging van zijn objecten.

 

  • Installatie met QR-Code of Paspoortcreatie
  • Voorstel onderhoudsplan met detailinformatie
  • Alles eenvoudig op te volgen via klantenportaal
  • Zorgeloos verder gaan met jouw core business

Het User portaal is momenteel nog niet beschikbaar.
Contacteer ons

Interventies

Deur geblokkeerd of een onderdeel stuk? Niet enkel voor deurgehelen, maar ook voor brandwerende schermen, poorten, compartimenteringen en alle bijkomende diensten voeren we interventies uit.

Afhankelijk van het probleem stelt onze ingenieur de juiste ploeg samen om het probleem binnen de afgesproken tijdspanne te analyseren en op te lossen. Na uitvoering ontvang je in het klantenportaal een directe rapportage van het probleem, de oplossing en de uitgevoerde werken. Zo vermijd je in de toekomst problemen.

Service Aanvraag

Advies

Onze klanten kunnen rekenen op gepersonaliseerd advies, gebaseerd op inspecties ter plaatse. Op basis van onze analyses werken we op maat een technisch voorstel uit voor het realiseren van de beoogde brandcompartimentering en voor de garantie van de vereiste brandweerstand.

Dit kan gaan van advies om de juiste producten tot het kiezen van de fabrikant of het oplossen van complexe technische vraagstukken om zo, in overeenstemming met de wetgeving, een oplossing aan te reiken.

Advies Aanvragen